piezosirena na 24V

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 23 21:55:31 CEST 2014

Jano, povodne som sa zdrahal prist s tymto navrhom, ale po tvojom
rieseni sa uz nezdraham:
Vziat elektromagnet s odporom vinutia 120 Ohm a na jeho vykonavaci
mechanizmus pripojit hacik, ktory bude drzat sirenu (zapojenu seriovo
s magnetom) zavesenu na zavese s periodou kmitu 1s vnutri krytu z
materialu, ktory dobre pohlcuje zvuk.
Ak sa pripoji napatie, elektromagnet zaberie, uvolni sirenu na zavese,
ta sa zacne kyvat a bude s periodou 1s "vykukat" a zas zaliezat z/do
krabice. Ked bude vonku, jej zvuk bude pocutelny, ked bude vnutri,
zvuk bude utlmeny - toto sa bude opakovat s periodou danou dobou kyvu
zavesu so sirenou.
Ma ale hacik (doslova) - pred kazdym pouzitim treba sirenu zavesit na
hacik. Na druhu stranu, nie je tam nijaky MCU.

;-)

Dňa 23. augusta 2014 20:20, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: