OT: CorelDraw

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Sobota Srpen 23 00:07:02 CEST 2014

mne sa nieco podobne stalo ale vo vyssej verzii.... Skuste zmazat adresar
ktory ma vytvoreny v Document and setting pod danym uzivatelom.. uz neviem
presne kde.. ale tam mal ulozenu konfiguraciu pre daneho uzivvatela. Potom
si ho vytvori odznova pri spusteni.

michal

-----Original Message-----
From: Evzen Horna
Sent: Friday, August 22, 2014 12:39 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: CorelDraw

Hezký den,
obcas pouzivam CorelDraw 8. Je to jiz pomerne stara verze, ale pro moje
ucely plne dostacuje. Před nejakou dobou skoncil na nejake chybe a od te
doby nelze menit parametry z panelu vlastnosti. Je nutne jit přes
Menu>Zmenit>Transformovat a zapnout prislusny panel a z nej provest zmenu.
Zkousel jsem jej odebrat a nainstalovat znovu, ale bez vysledku. Mozna je to
jen nejakym nastavenim, ale netuším jakym. Nevite, prosim, nekdo, co s tim?

Dekuji
EH