OT: CorelDraw

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Srpen 22 23:57:01 CEST 2014

A muzu je mit vsechny stejne? Abych treba mohl vypnout pomocne cary v
celem dokumentu najednou a nemusel to oklikavat stranku po strance?
Coz je duvod, proc porad pouzivam verzi 12, i kdyz jsou s ni potize
pri inslalaci na vyssi Windows nez XP a neumi nejnoveji cizi graficke
formaty.

Ales Prochaska