Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 22 18:52:16 CEST 2014

Dobry podvecer,

> Hmm, je tam zavislost, ale mensi. Nyni je to pri 9V na vstupu 42 vs 110 mV
> pro 18V na vstupu (kdyz merim mezi hroty a nepocitam ten rozkmit).
> To je celkem slusny rozdil. Safra, cim to eliminovat? Skutecne za to muze
> nevhodna deska? Pridani paralelniho kondenzatoru na vystup nema efekt.
> Zmeni se jen tvar, ale ne velikost zvlneni.
>
> Prece musi existovat nejaky zazracny lek :-)

Zazracny liek sa vola stvorcekovy papier a ceruzka s gumou...

Ked som nad tym trochu sedel, tak v mojom pripade bola v datasheete kdesi
medzi riadkami poznamka o max. dlzke spojeni v kritickej casti. A ked
nechcete nad tym maturovat moc dlho, tak si to jednoducho nastavite v tom
spravnom navrhovom systeme ako wire properties a mozete skusat...

A k tym Vasim pikom, myslim, ze ti.com malo taku app o RC clenoch a okrem
toho ponukaju hotovy generator layoutu pre ich cipy. Musite si to ale
pohladat sam, lebo ja som to uz zasantrocil na vecne veky vekov... Kedze
spojenie "bastlenie elektroniky" je u mna uz zase dost dlhu dobu na indexe
zakazanych fraz.

A este mala poznamka, Maxim ma v svojich obvodoch featuru, ktora tie piky
priamo tlmi. Ale kedze s Maximom nikdo nerobi, tak to berte len skor ako
info.

A.