Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Srpen 22 12:40:39 CEST 2014

Aha. Mam tady jeste obvod, ktery umoznuje odporem menit delku periody?
Prave podle tabulky, kde je pomer vstupniho a vystupniho napeti a
nastavuje se pracovni oblast tak, aby nemusel vynechavat periody.
Je to tedy z hlediska vystupniho zvlneni lepsi reseni, je to tak? Ten
obvod, se kterym laboruju je opravdu levny spinak, cili je mozne, ze
tyhle ficury nema.
Je to APE1707-HF-3 cili zadny zazrak, ale prubehy v DS se ani zdaleka
nepodobaji tem mym :-)