Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Srpen 22 12:36:00 CEST 2014

Tak co to jeste muze zpusobovat?
Tipuju ze tenke spoje. Mam to pospojovane nejakym nula nula nic lankem.
Sice jsem zamerne volil lanko a ne drat, ale i tak asi cesty, kde tecou
velke proudy nahradim necim silnejsim. 100mV je proste moc.

Nezaznelo tady, jake je optimalni zvlneni, ktere nevadi digitalnim
obvodum? Proste nejaka hranice zvlneni, kterou by rozumny zdroj nemel
prekrocit? At vim, za jakymi hodnotami se mam honit.

P.