Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 22 11:53:31 CEST 2014

 22.8.2014, 11:35:02

Na tom odkazu, od JL to precist nedokazu, ale koukal jsem na nejakej
jinej, podobnej a tam je na IC skutecne MP1584.
(XM1584 jsem jako IC ani nenasel, muze to byt jen nejake interni
znaceni modulu)
Coz samozrejme nic nedokazuje, pismenka umi cinan vyrabet velmi dobre.
Problem je ovsem v tom, ze ani zakoupeni soucastky "renomovaneho
vyrobce u seriozniho distributora" dnes neni zadna jistota, napr. zde
pred casem diskutovany problem s BD911.
Pokud chce mit dnes clovek jistotu, musi sam merit.
No a k tomu je potreba ta nasobilka, dokonce spise velka nez jen mala.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz