OT: Akustický dotaz na pátek

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 22 08:46:38 CEST 2014

To je jednoduché, zářič ozvučuje jen 1/8 okolního prostoru, zbytek je
oddělen stěnami. U vyšších frekvencí se daleko více projeví směrovost
reproduktorů, takže ten rohový efekt je mnohem menší.

U basových aparátů bývá s tímto dost laborování. Já mám basové kombo pod
stolem a zjistil jsem, že nejlépe hraje, když je zhruba 30 cm od zdi.
Jinde to různě duní a hučí, ale na těch 30 cm hraje skvěle.

JMN