OT piatok - nastenne malby

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 22 07:18:36 CEST 2014

Zdravím,

> Zdravim pri piatku,
>
> prace v tuneli velkeho hadronoveho urychlovaca (LHC) finisuju a o dva
> tyzdne by sa mali zacat chladit posledne sektory aby sa mohol urychlovac po
> svojej prvej dlhej odstavke spustit vo februari.

Hmm, uz ? Tak to je skvele :-).

> [...]
> vesmire a vobec
> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tunnel/IMG_4098.JPG
> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tunnel/IMG_4097.JPG
>
> Tento obrovsky fyzikalny experiment ale ma aj nezastupitelnu ulohu vo
> vytvarani kulturneho dedicstva pre buduce generacie. Tak ako kromanonci
> niekedy pred 30 tisic rokmi kreslili po stenach jaskyne a tieto malby maju
> teraz nevycislitelnu hodnotu, tak aj casticovi fyzici prikladaju ruku k
> dielu. Toto su malby na stene tunela
> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/tunnel/vystava/
> Myslim ze by nebolo zle urobit vystavu :-)

Jj, a pridat i par fotografii napr. z vytahu, ruznych spojovacich chodeb
a dalsich mist, ktera jsou tez velice umelecky hodnotna :-).

Ale stejne si nemyslim, ze do tunelu chodi prilis casto casticovi fyzici...
Tipuji, ze vetsina tohoto umeni pochazi spise od personalu Beams Department,
pripadne i jinych (vacuum, cooling atd.).

Zdravi Pavel