Pájení staré desky

Čtvrtek Srpen 21 21:22:11 CEST 2014

Hezký večer,

	deska je "úplně nová" jen asi čtvrt století stará :-) Je cínovaná, ale
technologií sovětského svazu z té doby. Podle všeho by se měla pájet
dobře, ale zkušenost je opačná. Pokud se spoj dobře propájí, tak se
velmi rád utrhne od desky a to já nechci.

	Zítra zkusím koupit to tavidlo MTL, snad jej budou v Ústí mít, jinam
než do Ústí se mi jezdit nechce a do Prahy už vůbec ne, a pak se uvidí.

Saša Svobodová