Re: Re: LED žárovka z Ikea

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 21 11:58:19 CEST 2014

Puvodne jsem poukazoval na to, ze 60lm/W se mi celkove zda jako nizka
ucinnost, ledpasek s 4000K jsem uvedl jen jako priklad, protoze jej
pouzivam a katalogove cri>80 je uvedeno stejne u vsech teplot. Stejna
varianta samsung 561 s 2700K ma  ucinnost rekneme 100lm/W (150mA).
Zminene zarovky z ikey mam ve schodisti a chodbe ve 6W variante a jsem
spokojen, tam ucinnost pri hodine sviceni denne neresim, obycejna zarovka
tam neni z duvodu, ze je to vysoko na castou vymenu, jinak by vyhovela i ta.
K.