Silabs simplicity studio - vyreseno

Pondělí Srpen 18 22:27:38 CEST 2014

Zastírací manévr? To né, jen řeším víc věcí najednou. Koukal jsem na ten
voltage sweel - nechce se mi moc věřit, že by půlvteřinový nárůst napětí
na 1,8 násobek (414V) většina elektroniky přežila a taky že by to
prolezlo přes trafa. Ale nejde jen o normu, ale taky o zkušenosti lidí.
Aby člověk věděl, co se reálně může vyskytnout.
Anděl

http://www.powerqualityworld.com/2011/04/voltage-swell-power-quality-basics.html