OT: emDrive a pod (Nikola Tesla se vraci!)

Sobota Srpen 16 14:15:31 CEST 2014

No nechápu jak se těmi mnohonásobnými odrazy může ta síla zvětšit.
Nejdřív se to odráží tam a zpátky a ty síly se na obou stranách
kompenzují, pak to jde ven a ta síla na jedné straně chybí, ale jen
jednou. Že se to řeší na úrovni pokusů, vypadá jako by k tomu
neexistovala pořádná teorie. To mi je taky dost divné. Připadá mi to
jako svého času studená fůze vodíku. Zjistilo se že při elektrolýze vody
se dají naměřit nějaké částice - snad protony. Ten pokus zopakovaly snad
všechny laboratoře na světě, i Česká akademie věd. Všichni tvrdili že to
funguje, až se zjistilo, že ty částice tam jsou z nějakého úplně jiného
důvodu (podrobnosti si už nepamatuju). Všichni to pak prý brali, jako že
si uřízli pěknou ostudu :-)
Anděl