Jeste jednou MODBUS

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Sobota Srpen 16 14:01:00 CEST 2014

...ale potom to je jen přenos MODBUS-RTU po TCP spojení, což samozřejmě
jde, ale MODBUS-TCP se liší přidáním hlavičky MBAP (7 byte) - obsahuje
hlavně délku následující MODBUS-RTU zprávy a pořadové číslo transakce.
Také se nepřenáší CRC, protichybové zabezpečení je necháno na nižších
vrstvách.
Pro některé realtime aplikace se nám osvědčil i nestandardizovaný přenos
MODBUS-TCP paketů přes UDP, chová se to lépe tam, kde se ztrácí pakety
(wifi apod.).
Pro PC aplikace používáme v C# knihovnu Nmodbus.

Hezký den,

Ivo

---
www.strasil.net