OT vlozeni pevnych dat do projektu

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Sobota Srpen 16 08:06:03 CEST 2014

Ahoj,

Datagridview jsem uchodil tak ze jsem misto toho na sebe polozil vic panelu a udelal si tlacitka.
Vim ze to neni uplne presne uchozeni datagridu, ale spise odrbani. Googleni ale nepomohlo, jen jsem nachazel dalsi podobne otazky a zadne reseni.

Pro aplikaci kterou delam (je to konfigurator temat kurzu skoleni) to nevadi.

Ted prave potrebuji dostat do aplikace ty data (jmena kurzu, trvani, popis tematu ve vsemoznych jazycich, restrikce).
Resource asi bude cesta, ted jeste naucit se jak s se tim pracuje ☺

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: 16. srpna 2014 7:32
To: HW-news
Subject: Re: OT vlozeni pevnych dat do projektu

Zdravim
mozna by nebylo od veci napsat jak jste uchodil ten datagridview (v cem byl problem) - at z toho (treba v budoucnu) ma uzitek i nekdo dalsi...

A k soucasne otazce: muzete treba pridat ten textak do "resources".V VS2008 se to dela v "project settings", tam je zalozka "resources" kde vam to nabidne pridani m.j. i "text file"

Marek

Zdravim konferu.

Datagridview jsem uchodil, ted mam dalsi otazku ;-)

hledam zpusob jak dostat nejaka pevna data do projektu, tak aby to nebyl externi soubor.
Jedna se o tabulku cca 30 sloupcu, 60 radek. (texty v unicode)

Poradi prosim nekdo jak se takova vec dela?

Diky predem,

Pavel