OT vlozeni pevnych dat do projektu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Srpen 16 07:31:55 CEST 2014

Zdravim
mozna by nebylo od veci napsat jak jste uchodil ten datagridview (v cem byl
problem) - at z toho (treba v budoucnu) ma uzitek i nekdo dalsi...

A k soucasne otazce: muzete treba pridat ten textak do "resources".V VS2008
se to dela v "project settings", tam je zalozka "resources" kde vam to
nabidne pridani m.j. i "text file"

Marek