OT: Nikola Tesla se vraci!

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 16 00:03:23 CEST 2014

 15.8.2014, 23:57:10

Ne ze bych se v plachetnicich nejak vyznal, ale selskej rozum mi rika,
ze u vicesteznovych lodi, treba ta galeona z flasky, ten zadni vitr nebude nic
moc, protoze cast plachet se ocitne ve "vetrnem stinu".
Ale u lodi s nejakym primitivnim oplachtenim, jako treba čínská džunka
nebo vikingske lode, moc netusim, jak dobre si takove oplachteni poradi s
bocnim vetrem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz