odbornik na piatok

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Srpen 15 14:58:57 CEST 2014

ja na take veci tiez nemam cas a zapojil by som ich seriovo. Ale v skole
sa to predsa uci - linearne casovo invariantne sustavy sme mali pred
mesiacom v statnicovych otazkach. A pan profesor povedali ze sa to len
prenasobi :-)

Inak robis si z toho prdel, ale napriklad uz 20GHz osciloskopy presne
takto funguju. Pasmo 0-10GHz sa vzorkuje priamo a vrchne 10-20GHz sa
zmiesa nadol do 0-10GHz a vzorkuje rovnakym prevodnikom. Potom sa to
matematicky spoji a vykresli