Re: převodník sigma-delta

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 15 13:22:47 CEST 2014

> Jiank do teď jsem používal 16 bitový ADS8519. Je dosti přesný, ale
> jednokanálový. Na mě zbytečně rychlý. Nepozoroval jsem u něho nějaké rušení
> od procesoru či od sítě.

Chvilu mi trvalo, nez som pochopil ako to myslite. To ci budete mat vo
vyslednych datach z prevodnika tych zmienenych 50Hz zavisi od toho, co je v
meracom retazci pred tym samotnym prevodnikom, ako aj nastavenim toho
prevodnika, tak ako som sa pokusil naznacit v svojich predchadzajucich
odpovediach.

A stejne, nikdy tomu nebudete rozumiet, pokial si to neolaborujete sam v
realnej aplikacii na realnom hw.

A.