RE: převodník sigma-delta

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Srpen 15 11:29:20 CEST 2014

Převodník Sigma-Delta nastavte na co nejdelší dobu můžete, protože on průměrování provádí sám. Takže není důvod měřit rychle a průměrovat v procesoru.

Jediným důvodem by mohlo být právě zkrácení doby čekání po přepnutí kanálu. Protože vy víte, že jste přepnul kanál a tak můžete buffer v procesoru vyprázdnit a průměrovat menší počet vzorků.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827