OT: Nikola Tesla se vraci!

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 15 11:09:16 CEST 2014

To mas tak.
Tesla, hoci bol nesmierne zdatny experimentator a dolezity vynalezca,
ku sklonku svojho zivota tak trochu prichadzal o rozum - a uvazoval,
pripadne si robil poznamky o veciach, ktore zrejme vacsine osadenstva
budu pripadat prinajmensom usmevne... nejake hrozive zbrane, pristroj
na nicenie budov rezonancnou metodou a podobne.
Smutnym faktom je, ze prave tieto pochybne uvahy sa stali zdrojom, z
ktoreho vychadza "kult Tesla"; na rozdiel od jeho svedomitej a
sustavnej prace, ktora priniesla ludstvu velky uzitok a u vsetkych
tych "eterikov" a "perpetakov" zostava nepovsimnuta. Ono je to
pochopitelne - je lahsie snivat o neuskutocnitelnych veciach a
argumentovat nepriaznou osudu a podobnymi sragorami, nez si sadnut a
zacat skutocne tvrdo pracovat. A tak sa okolo spominanej casti jeho
pozostalosti zhromazduju ludia, ktori nie vedia, ale veria; ktori
hladaju dovody preco nieco nejde nez aby hladali sposoby ako to
urobit; taki, ktori sa budu doknekonecna utapat v temnach svojich
fantasmagorii namiesto ich pozdvihnutia do svetla poznania.

A aby som nezabudol, som zaslepeny tmar, pripadne este aj plateny
zidobolsevickymi iluminatmi z ropnej lobby, vo volnych casoch lietam
na lietadle a robim chemtrails pripadne pomaham Americanom vytvarat
falosne stopy o fingovanom pristati na Mesiaci ;-)

Pardon za silne OT, ale ked je ten piatok, tak snad...