[MECH] Poptavka: vyfrezovani 2ks uchytu, nekolik cm^2 z cuprextitu

Marek Peca marek na duch.cz
Čtvrtek Srpen 14 10:13:28 CEST 2014

> co ten rozměr v setinách. Vím, psal jste orientační, ale nevím jestli to mám
> chápat, zda jsem schopen to vyrobit v setinách? To by pak při změně teploty
> hned o kus ulítlo. Případně při jaké teplotě to má sedět?

Uznavam, ze interpretace ilustracniho obrazku jako vykresu muze takto
zhovadile vypadat (setiny bez udani tolerance). Predpokladal jsem, ze
presnost bude dana tolerancemi "rozumne" obyc CNC gravirky/frezky.

> Cuprextit oboustranný nebo jednostranný?

Mezitim jiz vyrobeno clenem konfery, dekuji vsem za ochotu a rychle
reakce.

Pekny den prejeM.