[MECH] Poptavka: vyfrezovani 2ks uchytu, nekolik cm^2 z cuprextitu

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Čtvrtek Srpen 14 07:49:02 CEST 2014

Zdravím,

co ten rozměr v setinách. Vím, psal jste orientační, ale nevím jestli to
mám chápat, zda jsem schopen to vyrobit v setinách? To by pak při změně
teploty hned o kus ulítlo. Případně při jaké teplotě to má sedět?
Cuprextit oboustranný nebo jednostranný?

Tomáš Halabala - REGULACE.ORG