Závada Asix Presta

jurp jurp na volny.cz
Středa Srpen 13 19:05:51 CEST 2014

Zdravim.
Jen informace pro ostatni "palice".
Vyskytla se mi na Prestu zaludna porucha. Zacalo mi to nepravidelne
vypisovat chybu pri paleni programu do PICek. Postupnym laborovanim
jsem zjistil, ze pomuze prodlouzit cas prodlevy po zapnuti napajeni
a programovanim. Tak se to postupne zhorsovalo, az jsem musel nakonec
mile Presto rozebrat. A uvnitr klasika dnesni doby. Na desce je
spinany zdroj a v nem 33u/25V v pouzdru Low profile. Podle pouzdra
kdovi, jestli to je vubec Low ESR.  Na vysku tam je mista dost, takze
vymena za LXZ, uz to fici.
Takze az se nekdo opet setkate s touhle botou, nevahat, rozebrat a
vymenit.

JURP