Re: Minikviz - dělání sinu z obdélníku

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 12 21:39:09 CEST 2014

 12.8.2014, 21:34:10

Tak ono ucho je dost problematickej zkreslomer.
Na nektere (liche) harmonicke je citlive velice, na jine (sude) malo.
Takze povazuji za mozne, ze pridanim C sice celkove zkresleni kleslo,
ale vylezla tam nejaka licha slozka, kterou ucho nema rado.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz