Brucici repra k PC

Úterý Srpen 12 10:37:42 CEST 2014

Dne 12. srpna 2014 9:50 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):

> Po vsech techto upravach se nic nezmenilo. Tak jsem zacal proletovavat
> plosnak se sluchatkama na usich s tim ze tam nekde je studenak. Dosel jsem
> a na usmernovaci diody a po ohrati spoje jedne z diod se brum zmenil a
> jakoby skokove zmizel a nasledne zase zase naskocil.

Takže byla dobrá dioda, ale špatný nějaký spoj? Není někde prasklý cín nebo
měď? Zkusil bych to napájet na vrabčí hnízdo, tj. přímo dráty z trafa na
diodový můstek a ten na elyty a ty pak připojit na vstup napájení
zesilovače.

(Není tam v cestě ještě vypínač? Kdysi mi takové PC repráky prošly rukama,
ten minivypínač se používáním přepálil, ale jen jeden pól.)

P.K.