Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Srpen 11 21:04:01 CEST 2014

Zdravím,

já si přidávám do atributu skladové číslo, které používáme v práci a ve
skladovém SW to je podrobně definované.
BOM generuji pomocí bom.ulp, který jsem si trochu upravil (jen kosmetické
úpravy, aby to bylo ve formátu, jak to přesně chce skladový SW).

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Balu <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 8. 2014 20:21:28
Předmět: Re: Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

"To vsetko samozrejme viem. Len to neviem pouzivat za ucelom vytvorenia
pouzitelneho bomu :-)))

> On 11.8.2014, at 20:03, Jan Smrz <jan.smrz na email.cz> wrote:
>
> O navodu nevim, ale u kazde soucastky lze definovat atributy (prikaz
attribute, pripadne pres menu vyvolane pres prave tlacitko mysi). Tam si
nadefinuji treba atribut COMPONENT_NAME. Script bom.ulp umi vytisknout
seznam vcetne techto atributu. Takto to alespon pouzivam ja.

> J.S.

aby ho uz nebolo treba upravovat rucne. T.j. v scheme bude hodnota
suciastky, ale v bom bude presna referencia. Napr. cievka 100nH, ale v bom
bude Coilcraft XY-100nH-ABCD.