Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pondělí Srpen 11 20:03:04 CEST 2014

O navodu nevim, ale u kazde soucastky lze definovat atributy (prikaz
attribute, pripadne pres menu vyvolane pres prave tlacitko mysi). Tam si
nadefinuji treba atribut COMPONENT_NAME. Script bom.ulp umi vytisknout
seznam vcetne techto atributu. Takto to alespon pouzivam ja.

J.S.