Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Pondělí Srpen 11 16:45:07 CEST 2014

Jo, to vypada docela pravdepodobne. Anebo muzou mit nejaky problem s implementaci
serveru, anebo to za jistych okolnosti falesne odrizne zakoupenou licenci. A duvodu
muze byt jeste vic. A treba i moudre usoudili, ze utocnika to nezastavi zatimco
slusne uzivatele bude porudit (no jo, jsem naivni).

Pro me osobne to je nakonec jedno, pro me je dulezity ten zaver. Ja to taky vitam,
ted uz budu upgrade taky zvazovat a tim padem jim mozna zaplatim dalsi penize, coz
bych asi bez opusteni toho noveho licencovani z praktickych duvodu neudelal (nechci
hledat nebo delat server pro overovani a nechci muset mit konektivitu na internet
kdyz s tim budu delat, navic by v nasem pripade nejspis bylo nutne propichavat se
nekam dovnitr vlan, no ne ze by to neslo, ale...)

D.O.