Re: Sumove cislo v dB vs sum v nV/odmocnina z Hz

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Srpen 11 16:31:56 CEST 2014

Moje chyba - nesedím u Svého PC a nemohl jsem si honem vzpomenout jak se ten program jmenuje. Ve skutečnosti jsem mínil program Appcad - http://www.hp.woodshot.com/ . Ten program co jsem odkazoval má velmi podobné rozhraní tak mě to zmýlilo.

     Martin.