pajeci pasta

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Srpen 11 15:51:24 CEST 2014

Nejakou levnou v plastovych "lahvickach" z http://www.dx.com/p/lodestar-
soldering-paste-50g-4711#.U-jJnbH4tI0
Asi bych jeste par baleni navic nasel v supliku, koukam ze Cinan ma nejak
vyprodano. Se skladovanim jsem nemel problem do te doby dokud byla uzavrena
v originalnim obalu, jak se otevre tak po par mesicich ztvrdne (pravda, do
lednice ji nedavam...). Pak je dobra tak na pajeni mechanickych veci kde
neni treba pastovat pres sablonu.
S kulickama jsem jinak problem nemel.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr King <petr.king na atlas.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 8. 2014 14:53:12
Předmět: Re: pajeci pasta

"
Jakeho cinana pouzivate? Klidne i do PM. Obcas delam nejake prototypy a
pouzival jsem tu Mechanic, v takovych malych pudelkach, oranzovo modrych.
Bohuzel to hodne dela kulicky, po pretaveni je deska spinava od kulicek cinu
a to je na nic. Velky vliv ma i doba skladovani a teplota skladovani.
Cerstve jsou jeste ok, ale kdyz to necham 2 mesice v lednici, je to na
vyhozeni.

P.