Novy Eagle 7 (was Re: Software pro navrh DPS)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Srpen 11 15:41:32 CEST 2014

Asi ten tlak velky nebol - zrejme to este nevies, ale uplne "vsade" sa
pouzivaju "profesionalne" navrhove systemy, nie nejaky Eagle. Ten je
pre deti ;-)

Tiez ho pouzivam v praci a nechcelo upgradovat na v7, ale po tomto ich
kroku asi upgradnem. Vyzera to celkom pouzitelne. Este pockam na
jeden-dva minor release, nech sa to trochu utrasie.

Dňa 11. augusta 2014 15:27, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: