Sumove cislo v dB vs sum v nV/odmocnina z Hz

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 11 15:24:37 CEST 2014

Sumove cislo vseobecne hovori o tom ako sa celkovo zhorsi pomer signal
sum po prechode danym systemom. Mas napriklad tranzistorovy zosilnovac,
alebo gain block, ktory ma dane parametre. Neda sa zmenit jeho
impedancia, alebo zisk, takze ma zmysel udat sumove cislo, kedze je
konstantne.

Udaj o sumovej vykonovej hustote je ale specificky pre danu aplikaciu.
Je zadany ekvivalentny sumovy vykon na vstupe (napr. toho operaku). Z
tohoto udaja sa da pre tvoje konkretne zapojenie (zisk a hodnoty
spatnovazobnych rezistorov, topologia zapojenia...) da vypocitat celkovy
sumovy vykon na vystupe a to sa potom da prepocitat na sumove cislo.

Tu je tiez nejake citanie
http://www.analog.com/static/imported-files/tutorials/MT-052.pdf