Externi IP watchdog -> SMS ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Pondělí Srpen 11 13:24:18 CEST 2014

Zdravím, mám dotaz k monitoringu internetového připojení.

Chtěl bych, aby v případě selhání našeho internetového připojení mi něco
poslalo SMSku napřiklad 'IP 123.45.67.89 není dostupná z inetu'.
Tohle ale nemůžu zařídit v rámci naší sítě, protože přes nefunkční
připojení nepošlu nic z naší sítě na SMS bránu např.
123456789 na sms.eurotel.cz .
Přes Google jsem nenašel žádnou stopu, jak by to šlo řešit.

Moje představa je taková, že by na některém PC v internetu, pokud možno
daleko od našeho ISP, běžel pinger monitorující tu naši IP a v případě
výpadku by mi poslal SMS. Dalo by se to řešit i jako vzájemná služba
mezi účastníky konference.

Máte nějaký nápad?

Jiří Sládek