Repase baterky k notebooku?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Srpen 11 00:08:29 CEST 2014

V unoru 2013 jsem znamemu z DX objednal baterii do ASUSu
http://www.dx.com/p/k40-rechargeable-11-1v-5200mah-replacement-laptop-li-ion-battery-pack-for-asus-black-153299

Po zapojeni notebook normalne nabootoval, ale Windows 7 hlasily, ze v
notebooku neni baterie. BIOS ji take nevidel. Po pripojeni napajeni se
nic nestalo, dobijeci LED nesvitila a baterie se nenabijela.

Po vybiti uz pak nefungovala (nebylo ji cim nabit).

Nevim co s ni pak delal. Chystal se vymenit clanky z nove batrie do
stare. Jak dopadl nevim.