Repase baterky k notebooku?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Srpen 10 23:14:16 CEST 2014

Dobrý den,

Článků 18650 jsem v číně nakoupil pár desítek. Když jsem kupoval ty
první, tak jsem si říkal, že jsem se asi netrefil, a koupil nějaké
špatné. Postupem času jsem zkoušel kupovat od různých prodejců, s různým
potiskem, a s různýma kapacitama. Když to přišlo, tak jsem je dal na
IMAX B6, změřil kapacitu, a napsal prodejci, že nemá udávaných 2xxx, ale
jenom 500mAh, apod, a ať mi vrátí peníze. Vždy je vrátil bez problému.
Když už mě to naštvalo, tak jsem se s jedním začal dohadovat, jak to
můžou takhle prodávat, že peníze vrátit nechci, a že mu dám 5hvězdiček,
když mi poradí, co si mám koupit. Takže mi odepsal, že to u nich vyrábí
pár výrobců, že dodrží rozměry pouzdra, ale že toho dobnitř namotají 1/3
aby se vešli do ceny. Většině kupujícím to nevadí, protože to mají v
nějaké baterce, která jim na to svítí 1/2 hodiny, a vůbec nemají
představu, že baterie o udávané kapacitě by jim měla svítit 2,5 hodiny.
Když už se objeví někdo takový, že si tu kapacitu změří, ta mu vrátí
peníze, a stejně na tom ještě vydělají. Prý, jestli chci opravdu 18650 s
kapacitou přes 2Ah, tak si mám koupit značkové za 10$ a víc, a nemám to
kupovat v číně :-(
Takže asi tak k akumulátorům 18650 :-(

S pozdravem,

--