Přepětí - indukce z hromosvodu do kabelu UTP ?

Neděle Srpen 10 22:51:21 CEST 2014

To je pravda. Zdivo nějakou vodivost má (vlhkost) a taky jsem přemýšlel
o tom, že tohle nikdo neřeší. Já mám na baráku 20 cm polystyrén a
protože tak dlouhé držáky se nedělají, mám nakonec hromosvod kotvený do
polystyrénu 10 cm od zdi. Jakou el. pevnost má ten polystyrén, netuším.
Tím že je vzduch rozdělený do jednotlivých bublin, mělo by to mít o dost
víc než vzduch.
http://vaelektronik.cz/dum/original/polyst_drzak1.html
Anděl