Repase baterky k notebooku?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 10 19:35:24 CEST 2014

 10.8.2014, 19:25:36

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Draček Fráček napsal:

> 1. Jsou nejake rozdily mezi 18650 Lion clanky nemyslim rozlily typu
> Sanyo lepsi nez noname cina, jde mi o to zda nejsou nejake clanky
> pro vysoke proudy a jine pro male . Jinak receno, muhu do toho notebooku vrazit treba
> http://www.ebay.com/itm/10pcs-18650-GTL-Li-ion-5300mAh-3-7V-Rechargeable-Battery-for-Torch-Flashlight-AR-/301069534089?pt=UK_Mobiles_Accessories_RL&hash=item4619248389

Clanek staci libovolnej, jen je treba vzit na vedomi, ze udaj o
kapacite na clanku je naproste hausnumero. Kdyz budete mit stesti, tak
ten clanek bude mit nejakou normalni kapacitu (2-2,5Ah), kdyz smulu,
tak i podstatne mene. Takze bud 1 clanek na zkousku, a pak pripadne
dalsi, nebo kupovat na dx, kde prodejce vetsinou uvadi realistictejsi
udaj, popr. jsou v komentarich i uzivatelske udaje.
A jestli nemate mikrobodovku, tak radej vybirejte clanek s packama.

> 2. BQ80201DBT
> TI je ohledne tohoto IC tajemny jak hrad v Karpatech,ale podle vseho obsahuje jakousi EEPROM.
> Nevite jak to cele funguje, staci vymenit clanky nebo jde treba pak
> nejak resetovat / preprogramovanvat tento IC?
tenhle konkretni nevim, nektere (starsi) IC zadny reset nepotrebovaly, ale obavam se, ze ty
dnesni uz jej potrebuji vsechny.