Repase baterky k notebooku?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Srpen 10 16:45:03 CEST 2014

>Cvicne jsem baterku rozlouskl je v tom 6ks 18650 Li-ion a nabijeci
>elektornika rizena >BQ80201DBT coz je jakysi zakaznicky IC od TI.

Moje zkusenosti rikaji, ze ten chip je zodpovedny za tech 9% kapacity -
neustalym nabijenim a vybijenim akumulatoru chip nakonec ztrati anung jakou
kapacitu vlastně baterky maji a kolik je v nich momentalne nabito a tak v
ramci preventivni priposranosti zacne fungovat jako kurvitko ktere si
vymysli nejakou absurdne nizkou kapacitu.

Divim se ze nefunguje byznys "resetovani" techto obvodu jako kdysi fungovalo
"odblokovavani" mobilu

Vrele doporucuju moji hypotezu overit zmerenim kapacity clanku bez
"ochranneho" IO

Zdravi Petr Kubac