Repase baterky k notebooku?

Neděle Srpen 10 15:41:57 CEST 2014

U jednoho ze starsich domacich notebooku odesla baterka, ona jiz dlouho
mela vydrz tak 10min. ale nyni je jiz ve stavu kdy notebook hlasi nabito na
9% a zaroven ji odmita nabijet cili je ve stanu nenabiji se.
Cvicne jsem baterku rozlouskl je v tom 6ks 18650 Li-ion a nabijeci
elektornika rizena BQ80201DBT coz je jakysi zakaznicky IC od TI.
I kdyz notebook prakticky porad jede na ele. chci zkusit baterku repasovat.

1. Jsou nejake rozdily mezi 18650 Lion clanky nemyslim rozlily typu Sanyo
lepsi nez noname cina, jde mi o to zda nejsou nejake clanky pro vysoke
proudy a jine pro male . Jinak receno, muhu do toho notebooku vrazit treba
http://www.ebay.com/itm/10pcs-18650-GTL-Li-ion-5300mAh-3-7V-Rechargeable-Battery-for-Torch-Flashlight-AR-/301069534089?pt=UK_Mobiles_Accessories_RL&hash=item4619248389
2. BQ80201DBT
TI je ohledne tohoto IC tajemny jak hrad v Karpatech,ale podle vseho
obsahuje jakousi EEPROM.
Nevite jak to cele funguje, staci vymenit clanky nebo jde treba pak nejak
resetovat / preprogramovanvat tento IC?