RE: Přepětí - indukce z hromosvodu do kabelu UTP ?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Srpen 10 11:03:04 CEST 2014

Dobrý den,

Jak tedy propojit uzemnění rozvodů elektriky (země) a hromosvodu, jak to má
správně být?

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Nesvačil
Sent: Sunday, August 10, 2014 9:47 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Přepětí - indukce z hromosvodu do kabelu UTP ?

U nas uhodilo mozna o neco dal. Nicmene vsude, kde byl dlouhy UTP kabel, tak
to odeslo v PC, switchi, jen ty porty. Nebo stacil delsi 5 m nezapojeny na
jedny strane kabel a bylo tak po eth. chipech.
Taky zalezi jak je uzemnena soustava kolem napr. i v silovem vedeni. Jednu
dobu odchazeli pameti v serveru az do te doby nez na vnejsim silovem trafu
nekde x km od nas nepredelali zem.

Jirka