Re: Přepětí - indukce z hromosvodu do kabelu UTP ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Srpen 9 21:11:50 CEST 2014

On Sat, 9 Aug 2014, Andrej Jancura wrote:

> A uz ste to niekedy meral? Rad by som si niekedy pozrel, ako sa meraju
> hromy blesky... :)

Meril jsem Megmetem - ten umi jen 1000V. Ale kdyz elektrofirma v praci
udelala rozvody tak merili i izolacni pevnost - pripoji pristroj zmacknou
cudlik a je vyzkouseno. Meri to tusim nekde kolem 2kV.

Mereni izolacni pevnosti 1500V neni zas tak slozite, ale jak to souvisi
s merenim blesku to mi unika.