Mech: Tichy kompresor

jurp jurp na volny.cz
Sobota Srpen 9 09:37:08 CEST 2014

Jj. V praci se uz 2 roky chystam, ze k velke potvore doplnim maly tichy
kompresorek. A ten GL99 uz mam taky nejaky cas vytipovany. Jen uz se ta
firma spravila? Kdysi jsem tam chtel nejake mechanicke prvky a odmitli
se se mnou vubec bavit, ze dodavaji pouze chladarskym firmam, bla, bla,
bla. Tolik arogance se nevidelo.
Jinak moje zkusenost je, ze k tomu lednickovemu je minimum tak 25l
vzdusnik. Vim co rikam, mam ho v obyvaku. :-)

JURP