Mech: Tichy kompresor

jurp jurp na volny.cz
Pátek Srpen 8 21:42:18 CEST 2014

Ten vetsi udaj je prutocne mnozstvi kompresorem do nuloveho vystupniho
tlaku. Cim se vystupni tlak zvysuje, tim jsou vetsi ztraty na
ventilcich a v mrtvem prostoru nad pistem v horni uvrati. Proste
vsechny ty nasate litry nevytlacite do vystupu.

Ad tichy kompresor-uz drive jsme to tu resili.
Bud mate dost penez (~15kKc) a koupite si silenta, coz je nakonec ten
lednickovy kompresor, akorat s olejoznakem a malym vzdusnikem.
Nebo si to poskladate sam z toho lednickoveho a zbytek-na co bude stacit
srajtofle.

JURP