TV Grundig zavada zdroje podsviceni?

Pátek Srpen 8 13:00:02 CEST 2014

Tak je to nejspise trafo, v první etape jsem trafo trochu zchladil, spreje
namaje pouzil jsem dusik a trafo polil. Vysledek, na CCFL pripojenym k
nefunkcnimu sekundaru se usek na kterem bylo videt zapal prodlouzil tak na
8cm.
Jako konecne potvrzeni jsem trafo vyndal a priletoval z druhe strany DPS,
tim se sekundary prohodily
Vysledek z funkcni strany je nefunkcni a z nefunkcni funkcni.
Trafo je TMS93633CT a i kdyz jak ohmicky cca 1450 tak indukcne cca 80uH
jsou oba sekundary v norme je pri kV vse jinak. Budu si muset poridt VN
sondu k osciloskopu.

Nejlevneji jsem trafo nasel na
http://www.aliexpress.com/item/2pcs-new-TMS93633CT-Inverter-Transformer-for-Samsung-Free-shipping/1400819810.html
Druha moznost je prislusny sekundar premotat,ale nevim zda mam po ruce
dostatecne tenky drat.