TV Grundig zavada zdroje podsviceni?

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 8 12:15:45 CEST 2014

DD,

hoodně podobně se mi choval LCD monito. Bezvýsledně jsem vyměnil všechno
ve výkonové části, nakonec to bylo to trafo. Stejné (dvojité) jsem
samozřejmě neměl, dal jsem tam dvě podobná z jiného měniče a šlape už
víc než 3 roky.

JMN