Jak vyčistit motorek do hodin

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Srpen 8 11:54:20 CEST 2014

Dobrý den,

No, já jsem jí to nechtěl radit, ale já bych to tak udělal. :-) Zalil
bych to technickým benzínem tak, aby to bylo potopené. Nechal bych to
tak několik hodin, aby ten sjrajt změknul, a potom bych to připojil na
síť a nechal to potopené několik minut točit :-) Tím se ten sajrajt
rozmixuje a vyplaví ven. Několik takových zařízení jsem už takhle
čistil, a většinou to pomohlo.

S tím motorkem máte pravdu. Obecně s motory  SMR300, SMZ375, mám špatné
zkušenosti. Měli jsme je tady v několika zařízeních, a postupem času
všechny začaly zakopávat, a zpomalovat se. Zjistili jsme, že rotor byl z
nějakého divného materiálu, který se časem odmagnetoval, a motorek potom
ztratil sílu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip