RE: Uložení velkého množství real čísel

Róbert Šuška suskar na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 21:23:27 CEST 2014

Teraz som si ešte uvedomil, že si písal, že je možné to predať len ako
reťazec cez ODBC. Tak potom obsah toho xml súboru by som vložil do insertu.
Resp. pokiaľ chcem takto uložiť binárny obsah, najprv to zakódujem do hexa a
tak to uložím. Potom po výbere dát z db to z hexa prekódujem do nejakého
streamu a ten spracujem.

Robo

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Stehlik
Sent: Thursday, August 07, 2014 8:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: Uložení velkého množství real čísel

Ony ty operace jsou už vlastně udělané a ukládají se. Nyní je požadavek
na ukládání zdrojových dat, pro kontrolu.
Nad tím ukládáním do txt jsem uvažoval, jediné co mne vede k ukládání do
db je že k stavájícím datům si chodí
uživatel do db, tak proč zřizovat další připojení, sdílení dat. A
znamenalo by to vytvoření cca 900 tisíc souboru za rok.
Prostě to ukládání txt se mi jeví trochu stupidní.

Ještě jsem zapomněl, inserty mohu předávat pouze přes ODBC a pouze jako
řetězec, ten insert musí být celý v řetězci.

Dne 7.8.2014 20:31, Róbert Šuška napsal(a):
> [...]
> ako v postgrese, ale v niektorých db systémoch sa dajú vypnút checky,
indexy
> a triggery predtým ako začnem robiť veľké vkladanie/aktualizáciu dát a tým
> sa dá celá operácia urýchliť. Samozrejme vypíname len to, čo sa vypnúť
môže
> a čo zdržuje, rôzne kontroly atď. Potom ďalším urýchlením je možnosť
> vytvoriť z dát script a ten spustiť priamo na servery. Tým sa to tiež dá
> podstatne urýchliť. Na klientovi vygenerujem script nahrám ho na server
> (ftp, http...) a potom ho na ňom spustím a zmažem. Možností je viac, treba

Stehlik