TV Grundig zavada zdroje podsviceni?

Čtvrtek Srpen 7 20:59:47 CEST 2014

Trubice to byt nemuzou, pri testovani jsem nepouzil ani jednu z trubic v
TV.  Pouzil jsme  dve dvojce z jineho 19" LCD , ktere mam v supliku. Celkem
spolehlive vim ze tyto trubice funguji a i opravovany zdroj dokaz obe
dvojce rozsvitit, ale jen v "horni" pozici.Stejne se to chova i s trubicemi
v TV.