TV Grundig zavada zdroje podsviceni?

Čtvrtek Srpen 7 20:01:03 CEST 2014

Mam tu  TV  Grundig u ktere je zavada v nefunkcnim podsviceni.
Servisni manual viz nize.
VN zdroj podsviceni je na strane 21.
Pokud pripojim 4ks CCFT (100% funkcni z jineho monitoru)
tak se nejdrive rozsviti dvojce pripojena k "hornim" konektorum S2007 a
S2006 , zhruba po 1s je videt snaha o zapaleni dolni dvojce S2008 a S2009.
Druha dvojce se vsak nerozsviti a nejspise zafunguje OLP ochrana a cely VN
zdroj se vypne.
Pokud trubice prohodim vse je stejne tzn. opet se nezapali dolni dvojce.
Cekal jsem zavadu v C tedy pokles napajeciho napeti pri vyssi zatezi,ale
tim to neni, druhy zdroj dava bez zateze 12.5V a pri zatezi  (rozsveceni)
se napeti zvedne na 12.6V.
Napada me mezizavitovy zkrat na prislusnem sekundaru trafa vyvody 3,4, ale
pri mereni odporu ma tento sekundar 1.48k a druhy jen 1.45k. Na trubicich
je videt zapalujici se oblouk tak 3-4cm a pak nasleduje vypmuti.
Zkontroloval jsem diody i 12pF VN kondenzatory vse OK.

Nesetkali jste se s podobnym problemem, nejak mi dochazi napady.

http://uloz.to/xmnnMXnR/grundig-chassis-t6-leemaxx-vision6-22-6930t-vision2-22-2930t-2830-16-19-2930-pdf